poniedziałek, 24 stycznia 2011

Dziwne zachowanie organizmu.

Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale skusilam się wczoraj na zwykłe danie. Efekt był taki, że jak po diecie czuję się świetnie, tak po normalnym daniu przechorowałam dzień. Bolał mnie brzuch i czułam się źle. To dla mnie nauczka, że trzeb atrzymac sie diety.
Ale dla mnie dieta wcale nie jest taka zła. Czuję sie najedzona, potrzebuję mniej jedzenia, no i chyba pozoli mi ubywa. Ubrania jakieś luźniejsze sie zrobiły.
A teraz coś dla zmakoszy chińskiego jedzenia:

Składniki:

* pierś z kurczaka
* 1-2 marchewki*
* grzybki mun*
* pędy bambusa*
* cebula*
* papryka*
* pieczarki (opcjonalnie)*
* sos sojowy
* 1 łyżka przecieru pomidorowego
* sól, pieprz


Piersi pokroić w paseczki, lekko posolić i popieprzyć, następnie delikatnie podsmażyć. Cebulę pokroić w piórka i dodać do piersi. Marchewkę obrać i pokroić w słupki. Paprykę i pieczarki pokroić w plasterki. Grzyby mun namoczyć, następnie pokroić w paski. Warzywa dodać do mięsa. Dodać sos sojowy i podsmażyć do miękkości warzyw. W 1/3 szklance wody wymieszać przecier pomidorowy. Dodać do potrawy. Zagotować. Oczywiście można doprawić ulubionymi przyprawami.

5 komentarzy:

  1. WITAM, JA JESTEM NA TEJ DIECIE OD 25 LISTOPADA 2010 I JAK NARAZIE SĘ TRZYMAM, ROBIĘ TERAZ FAZĘ II 3/3, DOBRZE ŻE TY TEŻ JĄ ROBISZ, A NIEWIESZ CZASEM CZY TO ŹLE JAK SIĘ JE WIĘCEJ OTRĘBÓW NIZ 3 ŁYŻKI?BARDZO JE LUBIĘ I JEM ICH SPORO , MIĘDZY INNYMI Z PRZEPISU BUŁECZEK DUKANA, SĄ PRZEPYSZNE... I NIE IDZIE SIĘ OD NICH ODERWAĆ :) ALE WAGA JAKOŚ BARDZO POWOLI MI SPADA ... JAKOŚ 1 KG NA 3 TYG.... :( ALE MOŻE JUŻ MÓJ ORGANIZM TAK REAGUJE , NO NIE WIEM -POZDRAWIAM I POWODZENIA :)- W SUMIE TO 6 KG W CIAGU 3 MC TO NIEZŁY WYNIK -W KOŃCU UWOLNIŁAM SIĘ OD DIET CUD :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuję 1/1. Wydaje mi się, że tak jest mniej obciązajace dla organizmu. Jak narazie czuję sie dobrze, ale przez poprzendie diety, ciezko mi teraz schudnać. Idzie powoli. Ale z racji tego, że nie ejstem głodna i npowolutku chudnę, to zmierzam sie trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też używam więcej otrębów. One raczej popomagają niż szkodzą. A w ogóle dieta jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez jestem na 2 fazie - podobnie jak u Ciebie po zjedzeniu normalnego jedzonka czuję się źle, ciężko na żołądku, mdło... Blehh, dukam nadal :)

    Waga stoi ale ubywa w centymetrach..Nie panikuję więc i walczę dalej:)

    pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego się nie załamuję. Widze zresztą, że w ciuchach odrobinkę mi ubywa. Wolniej ale ubywa. Troche mam problem z nadmiernie rozepchniętym żoądkiem, ale mam nadzieję, że w końcu odrobinę się skurczy. Oczywiscie nie licze na to, że szybko schudnę, bo mam za dużo do zwalenia.

    OdpowiedzUsuń