czwartek, 20 stycznia 2011

Faza II - moje odczucia.

Skończyłam fazę uderzeniową z wynikiem 4 kg. Więcej się nie chciało zmniejszyć. Teraz już idzie wolniej. Mma wrażenie, że schodzi mi po 0,5 kg na tydzień. No nic. Myslę, że mimo wszystko będzie dobrze. Na pocieszenie mam przepis na doskonały budyń. Wypróbowałam go i jest pyszny. Polecam.


Składniki (na 1 porcję):
• 1 szkl mleka
• 1 żółtko
• 3 łyżeczki słodzika (wg smaku)
• 2 łyżeczki kakao
• 1-1,5 łyżeczki skrobii kukurydzianej

Żółtko utrzeć ze słodzikiem. W osobnej szklance w 5 łyżkach mleka wymieszać kakao razem ze skrobią. Do żółtek dodać pozostałe mleko i dokładnie wymieszać. Masę mleczno-żółtkową zagotować na wolnym ogniu cały czas mieszając. Następnie dodać masę skrobiowo/mąkowo-kakaową do gotującego się mleka, mieszać i chwilkę pogotować.
Dobre zarówno na ciepło jak i przestudzone:)

1 komentarz:

  1. Trzymam za ciebie kciuki aby udało Ci się zrzucać dalej swoją wagę! https://jakzostackonsultantka.pl/

    OdpowiedzUsuń