czwartek, 25 sierpnia 2011

Dieta zła czy dobra?

Wiele osób uważa, ze dieta Dukana jest niebezpieczna dla zdrowia. Nie wiem co o tym myśleć, jednak używam własnego rozumu, który dyktuje mi żeby stosować dietę ale niezbyt ściśle. Oczywiście mam świadomość, że będę chudła wolniej, jednak nie stosując się ściśle do zaleceń, poniekąd mam wyrobione zdrowe nawyki żywieniowe dzięki diecie, ale nie cierpią na tym moje nerki czy inne elementy mojego ciała. To wszystko połączone daje możliwość wolniejszego, ale jednak schudnięcia, bez obciążania organizmu.
A teraz coś zjemy:

Składniki (na 4 porcje):

600g mięsa mielonego (użyłam mieszanki drobiowo-wołowej)
1 cukinia
1 duża cebuli
1 bakłażan
2 duże pomidory
1 duża papryka (dowolna)
2-3 ząbki czosnku
2 łyżki przecieru pomidorowego
sól, pieprz
2 łyżeczki ziół prowansalskich
po 1 łyżeczce cząbru i tymianku




Mięso podsmażyć na patelni. Doprawić do smaku solą i pieprzem.

Cebulę posiekać w średnią kostkę, podsmażyć na wodzie. Dodać pokrojoną w plasterki cukinie (ja swoją obrałam, ale nie jest to konieczne), bakłażana, paprykę. Przesmażyć. Dodać obrane ze skórki i posiekane pomidory. Dodać do mięsa. Przyprawić ziołami, cząbrem i tymiankiem, wcisnąć czosnek. Dodać przecier pomidorowym i smażyć na małym ogniu.

Idealnie smakuje z dukanowskimi tortillami :)

Smacznego!

przepis wzięty ze strony: http://dukan.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?727107

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz